Війна в Україні триває вже понад три роки. Це зовсім не ті умови, які сприяють творчій свободі та створенню надихаючих дизайнів. Але українська модна сцена не стоїть на місці. Навпаки — як зазначають експерти у розмові «Мода попри війну», що відбулася в межах VIENNA FASHION WEEK.
За словами Катерини Кривов’язюк з ADVANTAGE AUSTRIA Київ, українська індустрія моди перебудувалася в умовах війни. Дизайнери адаптували свої виробничі процеси та приділяють більшу увагу традиційній українській ідентичності — як символу гордості та стійкості.
Деякі бренди були створені навіть після початку війни. Засновниця TAKAYAK Катерина Янтух пояснює, що відкладати діяльність більше немає сенсу. Оскільки міжнародні ринки стали менш доступними, багато українців почали більше купувати у вітчизняних брендів — це стало поштовхом для національної гордості та розвитку локального ринку моди. Бренд AMBITNA, заснований Світланою Пугач, також стартував у цей період і забезпечив своє виробництво через розподілені фабрики та матеріали з Італії та України.
Гнучкість була ключовою для DAR ANN STUDIO Дарії Прок: аналіз ринку, організація складу та орієнтація на задоволення клієнтів дозволили бренду залишатися працездатним. Наразі вона продає свої колекції до Німеччини, України та Лондона.
GALAGAN також змушений був переорієнтуватися. Незважаючи на логістичні труднощі — хоча поштові служби й продовжували працювати — бренд зміг продовжити свою діяльність. Одночасно спостерігалася зміна поведінки споживачів: все більше українців цінують і підтримують вітчизняні бренди. Навіть під час війни минулого року відбулася перша Ukrainian Fashion Week з початку війни — потужний символ стійкості. Захід встановив високі стандарти та підкреслив інклюзивність, запрошуючи людей, які фізично постраждали від війни.
Dejar un comentario
Este sitio está protegido por hCaptcha y se aplican la Política de privacidad de hCaptcha y los Términos del servicio.